A trip to IKEA

I dag skulle jeg og Ole K på IKEA for å handle inn til leiligheta mi. Da jeg skulle ta bussen hjem fra sykehuset for å hente bilen ,opplevde jeg noe komisk. Bussen stopper plutselig på en stor parkeringplass. Jeg tenke "hm, hva skjer nå? Er dette en slags for form kidnapping?" (Haha) Etter et minutt eller noe står vi fortsatt bomfast, så jeg går fram for å spørre bussjåføren om hva som er galt? Han ser stressa bort på meg, så jeg spør om han kan veien? Han svarer "Kan du?!" Haha, jeg trodde jeg skulle dø på meg av latter. Så der stod jeg da, og fortalte den stakkars mannen når han skulle ta av til høyre, eller når han bare skulle forsette rett fram. Lurer på hvordan det gikk når jeg hoppet av bussen..
Uansett, fikk henta bilen og dro på IKEA med Ole K. Der fikk jeg kjøpt masse fint til leiligheta, så nå begynner den endelig og bli litt hjemmekoslig.

Kjøpte to vaser, to glass med svart sand i, og en rosa orkidé
Utenom dette kjøpte jeg hvitt dusjforheng, en stor glassbolle og et hvit serveringsfat til fredag.
Hva syns dere om IKEA?
xoxo, Hanna.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg