Bare 1 uke igjen til jeg blir 20 :o

Enn det, bare ei uke igjen nå! Tiden går så utrolig fort. Syns virkelig at det var i går jeg feira 10 årsdagen min sammen med Merethe. Vi feiret den på klubben, og vi hadde kledd oss ut som Spice Girsl! Ahh, det var tider det. Husker det var pappa som sminka meg og greier, fancy. Det føles virkelig som det var i går, men det er jo hele 10 år siden! 10 år er ganske lenge. Det har i alle fall skjedd mye på de 10 årene, og det er jo bra. Sitter igjen med mange gode minner.

Det er rart og tenke på at om bare ei uke så går jeg inn i mitt tyvende år. Da er jeg ikke lenger tenåring… men voksen er jeg heller ikke. Jeg vil være for evig ung 😉
Meg og den søteste broren min <3
Haha, her er jeg omtrent 10 år. Elsket den rosa skinnjakka!
I’m still an angel when I sleep.
Hva er ditt beste barndomsminne?
xoxo, Hanna
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg