I have a date with Twilight

Jeg er hjemme alene i helga. Mamma og dem er på besøk til bestemor, så da har jeg hele huset for meg selv. Ganske godt egentlig. Jeg kan rote så mye jeg vil, synge så høyt jeg vil og sløve foran TV'en uten at noen klager. Snart er ferien slutt, og jeg må tilbake til Trondheim og studentlivet. Det skal bli godt å komme i gang med å lære anatomi og fysiologi, men jeg kommer helt klart til å savne juleferien. Hele denne helga har jeg dedikert til skolearbeid. Skal lese så mye biokjemi at jeg tilslutt sprekker av kunnskap. Jeg føler jeg har lest nok for i dag, så nå skal jeg se en av yndligsfilmene mine, Twilight. Digger den filmen.  Selv om jeg har sett den utellelige ganger, så synes jeg den er like bra hver gang. Skulle gjort mye for å skifte plass med Bella Swan. Etter Twilight er det Harry Potter sin tur. Tenkte å se filmen som går på TV3 og spise opp pepperkakehjertene mine. Dette blir en skikkelig chillkveld, men det er bare godt.

Dette er en av yndlingscene mine fra Twilight.
Hva synes dere om Twilight?
xoxo, Hanna
12 kommentarer

Siste innlegg