Las Vegas, I miss you!

Snap shots fra sightseeing i Las Vegas i sommer. Har jo tusenvis av bilder på Macen min som jeg enda ikke har delt enda. Er vel på tide å gjøre det nå. Some bloglovin again!


// ÅÅh, det kribler i magen når jeg ser på bildet her. Bestandig kos å stå å undre over Las Vegas.


// Sweetie and me ♥


// The view is amazing, uansett hvor du er!


// The Eiffel Tower in the background – gotta love it.


// Rett utenfor MGM (der vi bodde denne gang). Åååh, savner crazynessen.


// Karen er super happy fordi hun nettopp har kjøpt seg en Gucci-veske. Lucky girl!

Er det ikke fint der? ♥

5 kommentarer
    1. Hey :-D:-D,
      Lenge siden du har blogget nå ;-D, sykt bra blogg du har 😀 jeg elsker å lese det du skriver 🙂 men nå er det lenge siden du har skrevet noe ;-( Hvordan går det med deg og Daniel? Blir det ikke tøft når han flytter til England?

    2. Du har sykt bra blogg 🙂 jeg var og i las vegar i sommer og det savner jeg sikkeligt!Jeg vil så sykt tilbake!! Sykt bra bilder! Fin blogg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg