A hint of purple

Da har jeg nettopp kommet hjem fra frisøren hvor jeg har stripet etterveksten og klipt av de slitte tuppene, slik at jeg blir fin til feiringen på lørdag. Ble kjempefornøyd og ekstra godt var det å bli kvitt de slitte tuppene. Føles ut som om håret mitt ble mye tykkere på en, to, tre. Det liker vi! Dro innom glitter på vei hjem for å kjøpe meg gjennomsiktige gummistrikk til håret, og der klarte jeg ikke å la være å kjøpe meg litt lilla extension. Haha, så nå er jeg dratt tilbake til barndommen hvor jeg hadde en tykk, rosa stripe i håret. Helt ærlig så syns jeg det ble kult. Men vet ikke om jeg er for gammel til å ha lilla-nyanser i håret. Jeg har jo tross alt blitt 23. Heheh!

Hva syns dere?

5 kommentarer
    1. Hei:) Fant nettopp bloggen din, og jeg elsker den! Har også lyst til å studere medisin, så jeg synes det er utrolig interessant når du skriver om ting dere lærer på skolen eller hverdagen din:) Ble også glad for at det finnes pene, søte og morsomme jenter som deg der, og ikke bare usosiale supernerder. Kan vel si jeg er nerd selv, men tror du skjønner hva jeg mener. Har så mange spørsmål til deg, og lurte på om du kunne hatt en spørsmålrunde snart? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg