Wish list for my sweet 23

Gosh, om 23 dager blir jeg 23 år og jeg er virkelig ikke klar for det enda. Vet ikke hvorfor jeg stresser sånn med å bli et år gamlere, for jeg føler meg like “ung” innvendig. Men det er noe med dette tallet. Og hva er spennende med å bli 23? Er en god unnskyldning for å kjøpe seg en ny kjole da, som man kan sprade rundt på byen i med tiara festet på hodet og drikke så mange glass cava man bare vil mens man roper ut til alle og en hver at man har bursdag. Eller noe i den duren. Ønskeliste for bursdagen har jeg også spikret sammen. Brukte alt for lang tid på å finne ut hvor man faktisk kan kjøpe de forskjellige tingene, så de andre skulle slippe. Hehe, uansett her er det jeg vil/trenger/må ha!

 

 Wishlist 2013

1. Marc Jacobs Macbook Case her. 2. Macbook Air. 3. Crystal bra her. 4. Acne Canada skjerf. 5. Lulus sminkebag her. 6.Crystal skull clutch fra ebay. 7. Fabulous shoes her. 8. GHD rettetang – gold sahara set. Nå på avslag hos blivakker. woho!

Hva likte dere best?

4 kommentarer

Siste innlegg