Drømmehagen hudpleie

Onsdag for to uker siden var jeg en tur innom drømmehagen hudpleie for å teste shellac. Med tanke på at jeg misliker sterkt når neglelakken flasser av etter et par dager og jeg bestandig får et hakk eller to i lakken i løpet av tørkeprosessen, var jeg veldig ivrig etter å prøve shellac. Hittil har jeg bare vært fornøyd. Har hatt shellac på i over to uker og jeg har enda ikke fått en ripe i lakken og den ser like fin ut nå som den gjorde da Charlotte la den på.

Shellac er perfekt til alle som ønsker en enkel måte å føle seg litt mer stelt på!
Den kommer i mange farger og kombinasjoner, kun fantasien setter stoppe for hva man kan gjøre.
Shellac er en hydrid lakk som legges på neglen (ca 45 minutt).
Etter endt behandling er lakken helt tørr, hard og den sitter opp til 14 dager!

 
Jeg valgte en mørkegrå shellac med glitter og så hadde jeg sølv folie på ringefingeren for å gjøre det hele litt mer spennende. Har i alle fall følt meg rocka og neglefin de siste ukene. For mer info om shellac og drømmehagen hudpleie se facebook siden deres her. En perfekt gave til seg selv nå som det nærmer seg jul og festsesong.

Har noen av dere prøvd shellac?

10 kommentarer
    1. savne videobloggan dine, ser at du hadde skreve nåkka om skovideo, supert forslag! håpe det skjer snart da! kan du svare i neste innlegg?

    2. Anonym: savne dem selv også. Tenkte faktisk på det i går når jeg ikke fikk sove, at nå er det på tide med videoblogg snart. Reiser til London på fredag så da blir det litt filming, og så skal jeg videoblogge et innlegg om en alarmgreie. Så må få til noe asap! :))

    3. Får ikke prøvd dette siden jeg ikke kan ha neglelakk på jobb, men skal til USA om en måned, og være der nesten en måned, så da er dette absolutt noe jeg kunne tenkt meg å hatt på neglene på ferie! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg