Feel like I could run around the world!

Eller, nesten i alle fall. Whoho, for at det er fredag og jeg føler meg mye bedre! Er fortsatt litt rar i kroppen siden jeg levde på 3 doc i går, men det går nok over når jeg bare får spist litt skikkelig med mat. Drømte at jeg og Daniel var hjemme på Orkanger i natt og spiste mat til jeg sprakk. Eplekake, brød, frukt, godis, sjokolade med iskald melk, is. Ja, gud vet hva jeg ikke drømte om. Ble nesten litt skuffa når jeg våkna og forstod at jeg ikke hadde spist noe av det jeg drømte om. Haha. Så nå skal jeg ta med meg farmor på butikken og gå amok. Har allerede rukket og dratt fram og tilbake til Forus for å levere golfsko til Daniel. Han skulle spille turnering og hadde glemt skoa. Møtte en fyr som klagde på at han var fyllesyk og så pustet han røyk helt ned i nakken min. Haha, shady! Eldre menn som er fyllesyk er ikke sjarmerende. Ikke det at yngre menn som er fyllesyk er noe bedre. Men litt. 

Nå skal jeg fjolle meg til siden det er fredag og jeg trenger å føle meg fin etter gårsdagen. Det er det beste med å bli i bedre form igjen. Det å gidde å bruke litt ekstra tid for å se presentabel ut. Jeg trenger det i alle fall!

Ha en fabelaktig helg, godinger! 

8 kommentarer
    1. Hei Hanna! Ville bare starte med å si at du har en fantastisk blogg. har lest den i ca 1 år nå, og syns det er veldig inspirerende med alle reisene, klær osv. Stå på! 🙂

    2. Jobber Daniel i Statoil?
      Forresten, glemte helt å takke deg for stavangertipsene for en måned siden.. Supert! Prøvde ut både Taket og den ved siden av.. ved Nåløyet eller noe sånt.. samt Hexagon og alle barene ved bryggen da 🙂 Super by!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg