Ferie + Hanna = Stavanger

Woho for at det er fredag og friii! Jeg har lenge gått og ventet på denne lille høstferien og nå er den endelig her. Hjernen min er stappfull med info om lunge, hjerte, blod og røntgen og jeg trenger sårt et lite pusterom. Ikke for det, jeg har jo med meg lungeboka mi og EKG-hefter så jeg skal ikke ta helt fri. Onkelen min er kardiolog, så tenke å få noen ultralyd tips av han. Han vet det bare ikke enda. Hehehe. Gleder meg i alle fall til å tilbringe noen dager i Stavanger. Det blir herlig! Planen er å lade opp batteriene, ta igjen litt lesing og ha det gøy. Har pakket med meg drøssevis med svarte kjoler og outfits, så jeg er klar for hva enn Stavanger har å by på.


// Noen er ekstremt glad i svart.. Feel kinda guilty!

Akkurat nå sitter jeg på værnes og tar snikbilder av meg selv med photoboot. Haha, er like komisk hver gang og uansett hvor langt unna folk jeg går så kommer det noen som ser rart på meg.  Er ikke akkurat enkelt å “gjemme” seg på en flyplass. Er ikke så mye å gjøre her heller. Hater å sitte å vente. Man har lyst til å komme fram med en gang, ikke sitte å se på andre som reiser. Men sånn er det når jeg absolutt skal ha så god tid. Da blir det bestandig venting. 


// Fant ikke bilde jeg tok i sted, så ble dette i stedet for. Heheh!

Har dere hatt høstferie enda?

2 kommentarer
    1. Har hatt høstferie denne uka, har desverre vært en forferdelig ferie ..
      Kos deg i Stavanger, håper iallfall ferien din blir fin : )
      Ikke for å være urespektabel, men kommer du til å skrive om hvorfor du sluttet å blogge og hvorfor du var på en hytte i skogen (?) etter du var i La Manga?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg