Jeg fant, jeg fant!

Da vi var en tur ute på lørdag, så jeg ei jente med den fine kjolen. Ble helt forelska, og måtte bare spørre henne hvor den var fra (hvis ikke hadde jeg helt sikkert angra dagen der på). Da jeg tilfeldigvis møtte henne på dametoalettet kunne hun fortelle meg at den var fra Gina Tricot. Derfor måtte jeg dra en tur innom dit rett etter jobb. Jeg vet ikke om det var ølbriller jeg hadde på eller hva det var. For jeg husker jeg syns kjolen var så utrolig mye finere på lørdag enn den var i butikken. Men siden den var på salg til 49 kroner så måtte jeg nesten ta den med meg hjem. Hun jenta hadde den i hvit, men siden Daniel syns jeg passet bedre i den i svart endte jeg opp med det. Kjøpte også gull accessories til. Syns det er så utrolig kult, men har ikke så mye av det selv.

Hva syns dere?

13 kommentarer

Siste innlegg