Jones & Jones – the Audrey Dress

Fikk en mail fra Jones & Jones om at de hadde en spesiell rabattkode til meg, siden jeg tydeligvis var en god kunde. Fikk to kjoler til prisen av en, og da kunne jeg ikke la være å kjøpe enda en ny kjole. Blæ, de lurer meg trill rundt altså. Uansett, endte med at jeg og Oda spleiset på tilbudet og er snart en J&J-kjole hver rikere. Jeg forelsket meg i Audrey Dress og endte opp med denne i svart. Hadde egentlig lyst på den i lyserosa, men der hadde de ikke min størrelse. Og til alle dere som også digger J&J, ser jeg at de har salg nå og en god del av kjolene deres er til bare 30 pund. De har til og med mitt forrige J&J kjøp på salg. The Nicky dress med sløyfe i ryggen. Åh, den som hadde visst det for 2 måneder siden. Hehe, får heller trøste meg med den gode dealen jeg gjorde med 2 for 1. Fikk en mail om at kjolen ble sendt en time etter at jeg bestilte, så satser på at den havner i postkassen snart ♥

Bruker forresten størrelse 8 for de som måtte lure.

Hva syns dere om kjolen?

9 kommentarer

Siste innlegg