Happyface

Fikk tilsendt noen bilder som Annette tok den kvelden vi var ute og feiret at vi begge to var ferdige med eksamen, og siden jeg ser så happy ut på bildene følte jeg at jeg måtte legge ut noen. Hehe, så er det nesten som om jeg er like happyface i dag. Dessuten tok yndlingsskoene fra Lundberg seg så godt ut på bildene, så da er det enda en grunn til å legge ut happyface bildene. 

Btw, hvor random er det ikke at mens jeg sitter og skriver dette her så bestemte 3 av kameratene mine fra USA i fjor til og plutselig gjennoppta kontakten. Har ikke hørt fra noen av dem på evigheter, og så plutselig får jeg en trippeldose med USA på en, to tre. Jaja, jeg klager ikke. Blir bare mega stressa av at når jeg er ferdig med å svare den ene, så plinger det på nytt hos de andre. Aah, stress i joggedress. Jeg får vel glemme Amerikanerne et sekund og heller legge ut siste bilde-collage.

10 kommentarer

Siste innlegg