Bildebevis!

Så fornøyd når vi hadde kommet opp på toppen! Vi gikk på en liten fjelltur til klumpen i gårkveld og jeg var overrasket over meg selv at jeg ikke ble sliten av å gå bratte drag rett opp. I stedet for hoppet jeg fra berg til berg og pustet litt tungt i bakken. Hehe, uansett. Det virker som all treningen på 3T har gitt litt resultater på kondisjonen, til tross for at jeg har trent minimalt nå i eksamenstiden. Å gå på fjelltur med mamma og pappa føltes i alle fall ut som vi hadde gått 10 år tilbake i tid og jeg diltet etter dem fordi jeg ikke ville være alene hjemme. Haha, trenger litt kvalitetstid med familien før jeg reiser bort for resten av sommeren. Havner tross alt til min andre lille familie i Stavanger, men det blir da litt annerledes alikevel.

Nå skal jeg sette meg ned å skrive et søndagstema. Kom på et litt morsomt tema i går, så gleder meg til å skrive. Ellers så planlegger hjernen min Londontur med Karen, tror det hadde vært så utrolig gøy. Kroppen trenger i alle fall noen nye eventyr å oppleve. 

Liker dere å gå i fjellet?

4 kommentarer

Siste innlegg