Nesefetisj?

Oda, min søte, kjære lillesøster har bestandig og da mener jeg bestandig mobbet meg for alle guttene jeg har likt opp igjennom årene på grunn av nesene deres! Kanskje det har vært en lillesøster ting, eller kanskje det har vært noe sannhet i det hun sa. Hun har hele tiden sagt, “æsj hanna, for en nese”, og jeg har svart henne: “Hva er det som er galt med den? Den er da helt normal?” Hun mente jeg var blindet av kjærligheten, mens jeg mener hun bare var pirkete. Men i går da jeg ikke fikk til å sove på grunn av at jeg hadde alt for mange tanker i hodet, endte jeg opp på facebook hvor jeg fikk en liten oppvekker? Jeg havnet inne på profilen til CB som jeg var hodestups betatt av da jeg bodde i USA (sorry Daniel) for jeg syntes han var så kjekk. Og så slo det meg at Oda hadde egentlig rett. Nesen hans (sorry Chris) er stor og klumpete og ganske markant noe som jeg egentlig ikke har lagt merke til før i går. (Haha, kanskje betatthet gjør blind?). Deretter begynte jeg å tenke tilbake på andre gutter jeg syns var kjekk før i tiden og jammen har de ikke en eller annen form for sære neser alle sammen. Kanskje jeg har en eller annen ubevisst fetisj for neser som jeg ikke vet om. Haha, komisk er det uansett. Selv vil jeg helst ha en så anonym nese som mulig, men hos det motsatte kjønn er det tydeligvis annerledes. Eller det hele kan være en tilfeldighet og at gutter med store, markante neser er flinke til å sjarmere meg? Her kan man bare spekulere i det uendelige dere.

Må forresten påpeke en ting. Jeg sier ikke at det er noe negativt eller stygt med en markant nese. Jeg må jo tydeligvis like det siden jeg faller for gutter hvor nesen tar all oppmerksomheten fra resten av ansiktet. Min kjære Daniel derimot, har en helt normal nese (hvis man kan kalle det det), så noe må ha skjedd med den ubevisste nese-betattheten min. Hehe, for et tullete innlegg. Men sånn blir det når hverdagen min ikke er så tullete lenger. Og hva er vel ikke bedre enn å dra opp rare guttetema. Begynner å bli en stund siden sist!

Hva tenker dere om neser? Skal de være spesielle eller anonyme?

11 kommentarer

Siste innlegg