ta to steg fram og et tilbake!

Whoho dere, jeg er midt i et energikick og tenkte jeg skulle utnytte litt av denne energien til å oppdatere dere. Her har det ikke skjedd så mye spennende siden sist. Jeg har gjøre-ditt-og-datt-dag i dag. Først en tur på skolen for forelesning og litt lesing, deretter rett til frisøren for å friske opp etterveksten. Daniel kommer på besøk i morgen, så må være fin til han kommer. hoho. Etter noen timer i frisørstolen måtte jeg robbe kjøpesenteret for å prøve å finne en konfirmasjonsgave til Emma (lillesøsteren til Daniel) som jeg skal i konfirmasjonen til neste helg. Det er virkelig ikke enkelt å finne en gave til noen, men jeg tror jeg endte opp med noe bra til slutt. Jeg ville i alle fall hatt gaven selv, og det er vel et bra tegn?

Nå kom jeg nettopp hjem og skal lage middag til magen som romler non stop. Deretter må jeg lakke neglene mine i alle regnbuensfarger, rydde til Daniel kommer på besøk, gjøre ferdig bekkenanatomien som jeg begynte på i morgest, lage et nytt blogginnlegg til dere, spise en lolipop som kveldsmat og planlegge morgendagen som blir minst like hektisk. iih, kommer ikke til å være i seng før langt på natt. Haha, jeg får vel bare sette igang gjøremålenene mine med en gang!

Fikk notatboken min fra personligalmanakk i dag! Før var jeg flau over å gå med rosa notatbok på skolen, lurer virkelig hvordan jeg vil føle meg nå. Nå har jeg et stort selvdiggerbilde av meg selv på forsiden. Haha, ikke bra.

Snakkes senere da turtelduer! Eller, det er vel jeg som er en turteldue her. whoho ♥

3 kommentarer
    1. Fin notatbok! Fikk min også denne uken (den som jeg vant her på bloggen)! Er kjempefornøy, så tusen takk! <3 Skal legge ut bilde av den så fort som mulig på bloggen min...! ^^

    2. Når jeg leser bloggen din, så ser jeg at jeg kan gjøre alt jeg drømmer om. Jeg skal ikke sette noen grenser for meg selv.
      Takk Hanna!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg