Don’t be silly – wrap your willy!

Sexually transmitted diseases eller STD’s minner meg om en amerikansk high school film hvor den populære jenta i klassen enten får et rykte på seg om at hun har en STD’s eller at hun er redd for det selv. Husker da jeg var mindre at jeg syns selve ordet var så kult når de sa det i filmene. Haha, spør meg ikke hvorfor. For en kjønnssykdom er absolutt IKKE kult. Uansett, i dette øyeblikk sitter jeg og leser om seksualt overførbare infeksjoner – klamydia og herpes – for å forberede meg litt til undervisningen jeg skal holde på torsdag. Fikk låne et hefte fra MSO, medisinernes seksualopplysning, og der finner man ganske mye interessant å lese på. Tenkte derfor å skrive et innlegg om STD’s som søndagstema eller noe. Er det interesser for det? Vet på en måte ikke hvor mye dere kan fra før av, eller om det i det hele tatt er interessant å høre om. 22 527 mennesker ble smittet med klamydia i Norge i 2010 så det er absolutt et tema det er verdt å ta opp. Vær forsiktig og ta forhåndsregler. Får dere ikke høre det hjemmefra, skal dere få høre det fra meg!


Så, hva tror dere?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg