Dreamy!

God formiddag søtinger. Jeg ligger enda i senga, siden vi har forelesningsfri fra skolen i dag, og tar igjen for all den tapte søvnen jeg fikk i løpet av helga. Når jeg tenker tilbake på gårsdagen føles alt som en fjern drøm. Jeg var så utrolig trøtt og sliten at jeg egentlig gikk rundt på automodus. Haha, ikke bra. Flyturen hjem til Trondheim gikk forøvrig bra. Eller, den siste fra København til Trondheim var noe merkelig. Jeg endte opp med å sitte sammen med en herremann fra Sverige, som i løpet av to sekunder kommenterte hvor fin han syns ringen min var. Det var for så vidt greit, hadde det bare stoppet der. Haha, jeg må innrømme at jeg var så sliten at det eneste jeg ville var å sove, men nå hadde jeg fått en snakkende maskin ved siden av meg som gikk i ett fra vi tok av til vi landet. Litt skeptisk ble jeg da han tilba seg og holde meg i hånden hvis jeg ble redd i løpet av turen. What the f*** liksom?

Uansett, da jeg omsider kom meg ut av flyet var det en liten snøstorm på værnes. Skikkelig bummer etter det varme vår-været som har vært i Paris i helga. Nå ligger jeg bare under dyna og nekter å innse at det er snø utenfor vinduet mitt. Må vel snart komme meg opp og i gang. Vet det er ei 3D-mølle på 3T med navnet mitt på, og en haug med Parisbilder som bare venter på å få se dagens lys. Så da er det vel bare å komme seg opp. Vi snakkes litt senere.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg