Alive

Popper innom for å fortelle at jeg lever (hvis noen var usikker. Haha, man vet jo aldri) og at jeg nå drar på trening for å bli sterk, sunn og støl! Gruer meg allerede til å springe på 3D-møllen, men det må vel til hvis jeg vil at kondisjonen skal være tipp topp. Tenkte å skrive et innlegg om kropp når jeg kommer hjem. Lå og tenkte litt på det i går når jeg ikke fikk sove. Vi lever i et kroppsfiksert samfunn og da må man vel bare prøve å gjøre det beste ut av det. Uansett, nå må jeg gå, men vi skrives senere.

Flere som skal på trening i dag?

14 kommentarer
    1. “Vi lever i et kroppsfiksert samfunn og da må man vel bare prøve å gjøre det beste ut av det….” Man kan også gi faen i all kroppsfikseringen :p Hilsen medstudine

    2. Synes du er et dårlig forbilde for fjortis-leserne dine! Hvorfor skal man innrette seg etter et kroppsfiksert samfunn?? Du burde heller understreke at det viktige å trene, spise riktig for å få en sunn og frisk kropp!

    3. Har lest innlegget “Alive”, det er det jeg er kritisk til. Ikke forsvarstalen som kommer i “Om kropp”. Vil bare at du skal tenke over at de fleste leserne dine er veeeldig unge.

    4. Anonym: Hva er galt med å ville ha en bra kondisjon? Det er absolutt viktig for helsa. Og så skriver jeg at jeg vil bli sterk, sunn og støl, og det ser jeg heller ikke noe galt med. Og hvordan vet du hvor gamle alle leserne mine er?

      Når jeg skrev at vi lever i et kroppsfiksert samfunn og at man da må prøve å gjøre det beste ut av det, mener jeg ikke at man skal foreksempel sulte seg eller fokusere alt for mye på utseende. Men når samfunnet en gang har blitt sånn, er det ikke så mye man kan gjøre for å forandre på det. Og da må man gjøre det beste ut av det og leve slik at man selv er fornøyd. Litt vanskelig å forklare, men mente altså ikke noe negativt med det jeg skrev.

    5. Ha det fint på trening, hilsen en annen medstudine. <3 😉 som har vært for lat til å trene på 2 uker selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg