Gossip love

Jeg var så sliten da jeg kom hjem fra trening i sted at jeg ikke hadde noe annet valg enn å slå meg ned foran Macen for å se gossip girl sesong 5. Hehe, det er hardt å være meg altså. Uansett, i begynnelsen likte jeg ikke sesongen så godt, men nå er jeg blitt hekta. Oh my gosh. Tror jeg må stenge ut verden i 45 minutter til å se hva som skjer videre med Blair’s forferdelige destiny. Hater når serier blir som et drug. Det er umulig å la vær å se videre, når man innerst inne vet at man burde brukt tiden på noe mer fornuftig som skole, eller bloggen. Men jeg har solgt sjela mi til djevelen og tillater meg selv til å trykke på play på enda en episode. Så får vi se hvordan kvelden ender. Jeg skal i alle fall få prøvd å gjort noe fornuftig før jeg legger hode ned på puta ikveld.

Er dere hekta på en TV-serie?

21 kommentarer

Siste innlegg