Svada, jada..

Her skjer det ikke så mye spennende! Har nettopp kommet hjem fra bestemor hvor vi ble proppet full med sjokolade. Hehe, koselig da. Jeg derimot proppet bestemor full med spørsmål om gamle dager for å få litt inspo til morgendagens søndagstema. Ellers fryser jeg snart til is her siden varmepumpa har svikta og jeg ikke akkurat har pakket med meg ullgenser og varme sokker. Må kanskje lure meg bort til Jenny for å få litt laurdagsstemning. Eller for all del tror jeg at pappa og jeg skal kose oss med Wok når kulda står på som verst. Blæ, nå ble jeg sulten. Og så mye svada som dette tror jeg ikke har jeg har formulert på lenge. Haha, får håpe dere overlever.

Hvis det er noen andre der ute som kjeder seg så bare legg meg til på draw something! Brukernavnet er Hannavaage! Whoho! God laurdagskveld da dere.

9 kommentarer

Siste innlegg