Ut på tur, aldri sur!

Sitter hjemme hos farmor nå, og venter på at kjæresten skal komme å hente meg. Da blir det to timer med middag og kos, før ferden drar videre til Trondheim. Har ikke lyst til å komme tilbake til snø og is. Trives litt bedre her i Stavanger hvor bakkene er bare og temperaturen ikke er så aller verst. Men jeg må vel tilbake til hverdagen tenker jeg. Ikke så lenge til vi møtes igjen uansett. Bare 11 dager til vi reiser til Paris! Legger med noen bilder fra da vi var på søndagstur i går. Gikk på en liten sti ved Stavanger golfbane, og brr det var kaldt! Daniel fikk låne solbrillene mine for fjeset var visst ikke bloggable. Hehe, kjekk er han uansett!

4 kommentarer
    1. Unnskyld meg, men…søte deg, du går ikke på tur med finkåpe og pensko.
      ER du virkelig så opptatt av ditt eget utseende at du ikke kan ta på deg turklær?

    2. mamma26: Nei, nei. Har ikke noe i mot turklær. Men denne turen var ikke akkurat planlagt. Vi skulle egentlig dra til farmor for å steke vafler, og så endte vi opp med å kjøre til Stavanger golfbane først, og så kunne vi likså godt gå en liten tur når vi først var der. Derfor antrekket. Dessuten liker jeg og pynte meg når jeg er i Stavanger. Her i Trondheim er været så trist for tiden, og da kan man ikke kle seg som man vil! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg