Har vi ikke talent?

Heisann fininger ♥

Beklager dårlig bloggdag, men har brukt fridagen på å lese til eksamen så har vært rimelig opptatt med andre ord. Fikk til og med vite hvilken dag skjebnen min skal avgjøres. Ah, kjenner jeg gruer meg bare jeg tenker på det. Hvorfor kan jeg aldri bli vant til skrekken med muntligeksamen? Uansett, nok eksamenprat. Tenkte å vise dere en liten film fra 10årsdagen min. Er jo sånn i “bursdagshumør” for tiden at jeg går tilbake til gamle bursdager for å gjennoppleve minnene. Prøvde å finne noen referanser til om jeg skal melde meg på MedHum-revyen 2012 eller ikke (en revy medisinstudentene setter opp). Og da jeg så denne filmen var jeg ikke i tvil lenger. Jeg må jo dele dansekunnskapene mine med resten av Trondheim. Eller hva tror dere?

Klarer dere å se hvem som er meg? Og hvilken Spice Girls er det jeg prøver å være?
17 kommentarer

Siste innlegg