Tittei!

Nå nyter jeg de siste minuttene i senga mi, før blæra tar overhånd og tvinger meg til å putte tærne på det kalde parkettgulvet. Kjenner allerede kulden igjennom hele meg i det jeg beveger kroppen bort fra den varme dyna. Er litt motvillig til å stå opp i dag, for i dag er siste dagen i senga mi. Flytter tilbake til byåsen i kveld, så nå skal jeg nyte de siste minuttene hjemme på pikerommet. Har så mange minner på dette rommet, så det er bestandig litt sørgmodig å reise.

Skal bli godt å komme unna alt mas og tjas da. Og en lillesøster som ønsker at jeg aldri bodde hjemme. Tror hele gjengen begynner å bli litt lei frøkna med gips. Selv om gipsen er av og jeg nå praktisk talt kan lage min egen mat.

Nei, nå sier virklelig blæra fra. Vi får heller skrives litt senere denne søndagen. Er vel på tide med et nytt søndagstema i dag også.

Når stod dere opp i dag?


10 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg lurte på om du kan fortelle meg hvilke redigeringsprogram du bruker på macbook pro. Og andre programmer som er vedt og ha. Du skjønner jeg har fått meg den nyeste macbook pro til bursdagen, og jeg vet ikke hva jeg skal “laste ned”, “kjøpe på appstore” osv.. (Nå har jeg bare spotify og open office, hehe). Det ser ut til at du har peiling på dette, så hvis du gir meg noen anbefalinger så vil jeg blitt meget glad.

    2. Henning: Heisann 🙂 For å være ærlig så har jeg ikke kjøpt/lastet ned så mange programmer til den nye Macen min. Til å redigere bilder bruker jeg photoshop CS5 som jeg hadde på den andre Macen min, og så kan jeg bruke iPhoto. Til å redigere film bruker jeg iMovie. Den nye iMovie er utrolig bra, så trenger ikke å laste ned noe annet. Ellers så har jeg kjøpt Microsoft Word. Hadde ikke klart meg uten når jeg skriver så mange notater/sammendrag fra det jeg leser på skolen. Og så har jeg skype! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg