Back on track!

Da var jeg tilbake på skolebenken og klar for å lære masse nytt dette semesteret. Nå skal vi ha om mikrobiologi og immunologi, og hittil har vi lært generelt om bakterier. Visste dere at E.coli fra tarmen er den vanligste bakterien som gir urinveisinfeksjon. Ja, man kan vel tenke seg til hvordan den kommer seg inn der. Viktig med renslighet for å unngå det i alle fall. Tenkte å være litt nerd å lese i hele kveld. Må gjøre meg ferdig med embryologien før det nye semesteret starter for fullt!


Hva har dere på skolen fortiden?

9 kommentarer
    1. jeg bare lurte på om du kunne ha skrevet om hva en gutt og en jente kan gjøre sammen første gang de er sammen alene? hva kan man snakke om? osv.. og kan du gi noen tips til hvordan man kan begynne og snakke med gutten du liker?
      digger deg og bloggen din btw 😀

    2. jeg bare lurte på om du kunne ha skrevet om hva en gutt og en jente kan gjøre sammen første gang de er sammen alene? hva kan man snakke om? osv.. og kan du gi noen tips til hvordan man kan begynne og snakke med gutten man liker? 🙂
      btw, digger deg<3 du finner på så mye bra og spennende

    3. vi har også nettopp lært om det på skolen 🙂 vanligste grunnen er at man tørker seg feil vei når man har vært på do, altså fremover…
      jeg går helsefagarbeider jeg så lærer veldig mye interessant, akkurat nå har vi om hjerneslag og hjerneblødning 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg