GIPSFRII!

Nå har jeg nettopp vært på skaden på St. Olav og der fikk jeg den største gladmeldingen en jente med rosa gips kan få!

“Du ska få lov å ta av gipsen i dag!

Dere aner ikke, det var som om en byrde ble lettet fra skuldrene mine og jeg ble automatisk 10 kilo lettere, bokstavelig talt!


// Se så fine foten er nå! Aldri mer rosa gips og klær som er for trange til å gå over foten!

Jeg har utrolig vondt i hælen da. Så det å gå på foten er enda litt smertefult. Derfor må jeg gå med sko med stive såler i 2 uker og krykkene følger kanskje med de første dagene. Selv om legen sa at jeg burde legge dem fra meg. Er viktig å begynne å belaste foten slik at man får i gang blodsirkulasjonen! Uansett er jeg så glad som det går an å få det! Nå kan jeg reise til Stavanger i morgen ettermiddag uten noe problem! Gleder meg som en liten unge!

Er på jobben hos pappa nå, og skal begynne å lese litt embryologi. Tenkte å skrive en liten oppsommering om tida med gips. Har opplevd så utrolig mye rart som jeg føler jeg må dele med dere!

Stort smil fra en stykk lykkelig Hanna!

11 kommentarer

Siste innlegg