Crosshatch

Kjeder meg sånn type bittelitt, så har derfor lekt meg litt i photoshop. Egentlig så burde jeg begynne å lage julekort, tll alle gavene jeg må sende med posten i morgen. Men, jeg er så utrolig trøtt at jeg ikke helt finner motivasjonen til å begynne. Nå savner jeg bare tida på Byåsen hvor jeg kunne kle meg opp i kjole akkurat når jeg ville og stå å danse til mitt eget speilbilde i vinduet ut mot gata. Ah, det var tider det. Nå er jeg stuck på Orkanger hvor jeg ikke kan danse og være kveldens underholdning for naboene i naboblokka.

Nå dere, fikk jeg litt ekstra energi! La akkurat på telefonen etter en samtale med London (en kompis fra Florida), og han spurte etter adressen min slik at han kunne sende meg en liten julegave! Åh, så snilt. Gaver får meg alltid i godt humør. Så nå må jeg være flink å ordne ferdig gavene jeg skal gi. Slik at jeg også kan glede andre!

Hvordan står det til med dere?

10 kommentarer

Siste innlegg