14 dager med ny gips!

Var på kontroll i dag for å se hvordan det stod til med bruddet mitt. Var utrolig nervøs på forhånd, for nå skulle jeg få svar på om bruddet var på vei til å gro eller om det hadde grodd skeivt. Alt var avhengig av hvor flink jeg har vært til å ikke belaste foten, og jeg har prøvd så godt jeg kan. Var utrolig godt da de tok av gipsen for å ta nytt røntgenbilde. Det var som jeg endelig fikk ta med foten ut på luftetur etter 16 dager i isolat. Var utrolig hvor mye av muskelmassen min som hadde forsvunnet. Da jeg prøvde meg på en gåtur, var det bare som høyrefoten sviktet.

Uansett, pointet var å fortelle dere at det ikke hadde skjedd noen endring! Røntgenbilde så helt lik ut som det første røntgenbilde. Det hadde ikke skjedd en eneste forandring. Legen mente at dette kunne være normalt, mens mine foreldre var litt mer skeptisk. Så nå er jeg satt opp til enda en kontrolltime 28 desember. Noe som betyr at det blir rosa gips på julebildene i år. Forhåpentligvis får jeg ta den av meg 4. juledag. Da skal jeg i alle fall sette meg på første fly til Stavanger, og feire resten av julen der!


// Meg og farmor i jula i fjor

Håper dere har hatt en bedre dag en meg?

12 kommentarer

Siste innlegg