I’m coming home!

Nå har vi nettopp pakket ned de siste høy-hælte skoene som jeg forøvrig ikke kan bruke på 1-2 måneder, og lukket igjen kofferten. Jeg dro nedover til Milano med 16 kilo i kofferten, og reiser hjem igjen med 23. Noe som betyr at jeg i alle fall har klart å gjøre noe fornuftig mens jeg har vært her! 

Jeg lurer virkelig på hvordan denne dagen skal gå. Krykker, gips og flyplass er noe jeg ikke har vært med på før. Så må innrømme at jeg gruer meg litt. Det blir ikke bedre av at hendene mine er helt såre etter å ha gått med krykker i hele går. Vi skulle kanskje ha droppet middagen på Armani/Nobu, men tatt i betrakting av hvordan det var det var det helt klart verdt det. 

Vil forresten oppdatere dere om alt som skjedde i Milano når jeg kommer hjem. Nå drar vi til flyplassen og vips så er jeg hjemme igjen.

Ønsk oss god tur!

10 kommentarer

Siste innlegg