Fashionevent!

Jeg og bloggen har blitt plukket ut av blogg.no til å dra på det eksklusive fashioneventet på Trondheim Torg i kveld. Det blir rød løper og champagne og er kun for spesielt inviterte! Eventen er sponset av H&M, Max Factor Costume og blogg.no. Så dette tror jeg kommer til å bli en bra kveld!

Som en ekstra gave får jeg lov til å ta med en venn, og da valgte jeg selvfølgelig bestevenn! Så nå sitter jeg og Annette og sipper malibu og ananasjuice i mine cocktailglass fra Ikea! Kamera er selvfølgelig med, så lover og ta masse bilder å blogge om eventen i morgen! Har forresten på meg kjolen de sendte feil fra nelly. Den er egentlig ganske fin når jeg tenker meg om! Kjolen kan dere finne her. Til bare 350, ridiculously cheap!

Håper alle sammen får en like fin onsdagskveld som oss!

Nuss fra Annette og Hanna ;*

15 kommentarer

Siste innlegg