Har du mange fans?

I helgen har vi mimret litt tilbake til gamle dager, og da vi kom over denne filmen her kunne jeg ikke gjøre noe annet enn å legge den ut på bloggen. Jeg ler så jeg griner når jeg ser på filmen. For det første ser jeg helt forferdelig rar/morsom ut, de klærne skulle ikke vært lov og gått med. Magetopp og dongeribukse. Need I say more? Og for å ikke snakke om det håret! 2 hårremser som henger ned i ansiktet og en eller annen rar håroppsetting. Det skriker 90-tallet på lang vei, selv om filmen er fra 2002! Ja, jeg er faktisk bare 12 år. Så jeg har lov til å være litt rar.

Siste del av filmen er vi på en badestrand i Sverige og jeg skriker etter oppmerksomhet. Jeg hadde også en stor forkjærlighet for Mc Donalds på den tiden. Som dere vil merke ganske godt for å si det sånn.

Jaja, nok rambling. Nå er det tid for å snurre film!

 

Hva syns dere? Tror dere på at det er meg for 9 år siden?

21 kommentarer

Siste innlegg