Suit it up!

Det er flaut å innrømme det, men de 3 siste timene har jeg brukt på å sove! Tror kroppen trengte det ganske desperat, så det var vel en bra ting. Jeg hadde en av de rareste drømmene noen gang.. Jeg drømte faktisk at en viss person skulle fri til meg. Det var ganske stressende der jeg spammet vedkommene med medlinger og ubesvarte anrop, samtidlig som jeg fikk råd av dåpsgeneralen på medisin. Plutselig var jeg med i en episode av gossip girl, og selveste Chuck Bass forfølgte meg! Pretty weird!

Fant også ut etter en god ettermiddagssøvn at jeg kanskje sendte ut litt feil signaler med den superkorte kjolen i forrige innlegg. Jeg er faktisk bare snill og grei hele dagen lang. Æresord!

Gårsdagens E-fest var en av de bedre, og det var veldig gøy å se hvor kreative de andre hadde vært med kostymene sine. Jeg mener, når du kler deg ut som engangsgrill og faktisk ligner på en, eller når man går rundt som en enhjørning hele kvelden, må man få litt creds.


Evil her self, og eventyrprinsessen! Med rosa leppestift og lipgloss vel og merke.


Elektriker, Evil, Epleblomst, Enke og Engel.


Egon Olsen og meg!


Edderkopp, Emil i Lønneberget og Elsker. Oh la la..


Verdens søteste eske!


Vi passer sammen som hånd i hanske! 


Kamilla og meg på Frakken.

For å være ærlig kjenner jeg at jeg er glad for at det bare er igjen en fest til i fadderuka. Begynner faktisk å bli lei av fest og moro. Derfor tror jeg det passet perfekt at jeg nettopp bestilte meg en tur til Stavanger neste helg! Ååh, killer i magen bare jeg tenker på det. Kan det ikke bare bli neste uke. Jeg er lei av å vente!

Hvilket kostyme likte dere best?

10 kommentarer

Siste innlegg