Vinnerne av iPhone 4 case!

Med over 100 påmeldte til iPhone 4 deksel-konkurransen, skjønner jeg at iPhone 4 er en populær liten sak. Har lest gjennom alle kommentarene til de påmeldte, og funnet mange jeg gjerne skulle gitt bort en iPhone case til. Spesielt til alle sammen som vil glede en søster, bror eller venn. Spre litt glede i hverdagen til andre er viktig! Dekslene er forresten sponset av handelsportal.no, som forøvrig har mange andre fine iPhone 4 deksler å velge mellom. Her kan man finne alt fra glitter og stas til de litt mer normale.


(Bildet er linket)

Men tilbake til konkurransen. Jeg sa jeg skulle trekke to vinnere helt tilfeldig blant alle påmeldte, så da ble det til at jeg brukte random.org til å trekke en vinner, og de to heldige ble..

Marit R. Iversen og Linn Johnsen! Send meg gjerne adressen deres til [email protected], så sender jeg dekslene når jeg kommer hjem fra Spania!

Vil dere at jeg skal ha flere slike give aways er det en fordel for både meg og dere om dere trykker her.

Gratulerer til Marit og Linn!

5 kommentarer

Siste innlegg