Memories – part 4.

Da var det på tide å ta en trip down memory lane igjen, og denne gangen er det november som står for tur!

November begynte med en kinodate sammen med lillesøster som ikke gikk helt etter hennes plan. Hun skulle prøve å gjøre meg stygg, eller mindre atraktiv og så skulle hun være den hotte lillesøsteren. Har dere hørt på makan? Uansett, hun tok og puttet en stor genser under genseren min, slik at jeg skulle se feit ut. Tror ikke hun klarte oppdraget sitt så godt og det endte vel opp med at jeg så mer eller mindre gravid ut… Nok en morsom dag i Casa de Vaage.

Jeg kjøpte meg mikrofon og redigeringsprogram for første gang og fikk upåklagelig service. Mannen som solgte meg det var så snill at han tilba seg å komme hjem til meg for å lære meg opp i redigeringsprogrammet. 5 timer brukte vi slik at jeg kunne lære meg å klippe i sanger, endre på lyd, legge til effekter og så videre. Helt til han måtte dra hjem til kona som var sur for at han hadde vært borte hele dagen! Haha, priceless.

Jeg var også på min aller første high school fest i november! En opplevelse som jeg ikke ville vært foruten. Til tross for at jeg dro gjennomsnittsalderen en del år opp, hadde jeg det kjempegøy! Må innrømme at jeg ble litt sjokert da jeg fant ut at fyren som hadde festen hadde gjort om lillesøsteren sitt rom til klinerom! Oh my gosh! Tenk dere fulle ungdommer i senga di som ligger der og kliner og gud vet hva annet! Hadde det samme skjedd med meg hadde jeg blitt forbanna! Huff, stakkars jente sier jeg bare.

Søndag 14 november dro vi på stranda og priset oss lykkelig for at vi bodde i California og faktisk kunne dra på stranda i november! Åh, husker det var en så fin dag. Solen skinte, det var varmt (les: 30 varmegrader) og livet var herlig. Pappa tok tusenvis av bilder av meg, meg og meg slik at jeg kunne dele dem med dere! Haha, av og til er det gøy å være selvdigger!

Jeg skrev innlegget, I’m pissed off for sure, hvor jeg rett og slett kjeftet på den personen som hadde stjelt bilder av meg fra bloggen og laget en fake profil av meg på biip.no! Blir sint bare jeg tenker på det, men jeg regner med det er en av baksidene ved å ha blogg. Etter jeg skrev innlegget, tok personen og slettet den falske profilen med en gang, så det endte i alle fall godt!
Vi dro til Minnesota for thanksgiving og siden vi var vant med 20 varmegrader i California, måtte vi handle inn litt varmere klær slik at vi kunne tåle de 27 minusgradene som de hadde i Minnesota. Huff, jeg husker det var så kaldt at jeg frøs nesten rumpa av meg. Da hjalp ikke så mye med de nyinnkjøpte uggsa og genseren fra Guess. Haha, jeg suger på å kle meg varmt!

Hvis vi ser bort i fra kulden, var Thanksgiving i Minnesota helt underbart! Da fikk jeg se igjen den amerikanske familien min som jeg ikke hadde sett på 3 år, spise masse god (men også rar) mat og spille kort til krampa tok deg. Vi ble kjent med nydelig Laura, og invitert i brylluppet hennes som var i Mai.



Har dere feiret thanksgiving før?

20 kommentarer

Siste innlegg