House party in Beverly Hills!

Føler jeg tilbringer mesteparten av tiden min i Beverly Hills for tiden. Skriver jo nesten ikke om noe annet. På lørdag ble jeg i alle fall invitert med ut av kompisen til Lotus Elise (fyren jeg var sammen med på vinsmaking i Napa forrige uke). Siden Lotus Elise er både hyggelig, velstående og grei, konkluderte jeg med at vennen hans måtte være i samme liga og takket ja til invitasjonen.

Er i alle fall veldig glad for at jeg dro ut, for jeg hadde det virkelig gøy! Først dro vi til en bursdagsfest/kostyme-party i et big mansion i Beverly Hills. Det er helt klart det fineste huset jeg noen gang har vært i. Følte meg nesten som Christina Aguilera i Burlesque når hun blir med Marcus på house party i Beverly. Mistet tellingen på hvor mange etasjer det var, og alt var hvitt og elegant. Skulle ønske det ikke var så flaut å ta bilder på slike “eventer”, hvis ikke skulle jeg lekt paparazzi hele kvelden!

Han fyren med Thor-kostymet var bursdagsbarnet og kveldens host. Kjempekul fyr som tydeligvis er kjent for festene sine.

Sam var sjåføren min for kvelden. Kjempehyggelig fyr fra Tyskland som det var veldig gøy å prate med.

Etter forspill i Beverly Hills var det på tide å bevege seg mot Hollywood for å dra ut å feste. Vi bestemte oss for å gå på Trousdale noe som jeg likte veldig godt. Min yndlingsskuespiller nummer 1 er spottet på Trousdale nesten hver gang han er i L.A. Bare synd han ikke var der når jeg bestemte meg for å dra.

Jeg tilbrakte store deler av kvelden med å prate med dørvakten til VIP-seksjonen. Han kunne fortelle meg at det var mange kjendiser der, og den kuleste plassen å være. Siden jeg ikke hadde et wristband fikk jeg ikke lov til å gå inn. Men etter 30 minutter med kvinnelig sjarm ga han etter og slapp meg inn alikevel. Noen ganger er det fantastisk å være kvinne!

Sweet, ikke sant?

22 kommentarer

Siste innlegg