What is it with you boys?

Da Annette og jeg så Twilight Eclipse i går, begynte jeg å tenke på noe som egentlig irriterer meg litt. Dere som har sett filmen husker kanskje scenen hvor Edward frir til Bella? Han forteller henne at i hans tidsalder sitter jenta og gutten utenfor inngangsdøren og drikker iste. Han kan kanskje stjele et kyss eller to, men bare etter at han har fått farens tillatelse.

Av og til skulle jeg ønske det var slik i vår tidsalder også. Jeg mener, mange av guttene der ute burde i alle fall prøve å vente mer en 30 minutter før de prøver å stikke tunga si langt ned i halsen din! Det er bare irriterende og usexy! Jeg skulle likt og hatt en ordentlig samtale, utveklse noen blikk og kanskje litt utfordrende dansing. Det gjør meg bare sur og irritert når det første gutten prøver på er å klipe rumpa mi, eller sikle på puppene mine.

Misforstå meg rett. Er glad jeg ikke lever på begynnelsen av 1900-tallet. Skulle bare ønske guttene nå til dags var gentleman’s som mister Cullen, istedet for ass grabbing assholes!

Hva tenker dere om dette?

43 kommentarer

Siste innlegg