U.S Marine

Wow! Nå er det like før siklet renner og hjertet banker fortere og fortere. Jeg og Lina kjemper med nebb og klør om hvem som skal få den fineste gutten!

I dag har vi kjørt langt om lenge og lengre enn lengst. Vi forlot San Diego i dag morges for å dra på nye eventyr. Denne gangen var det ørkenen som stod for tur og jeg må innrømme at jeg ikke trodde dagen ville gi meg noe spesielt. Men så feil kan man ta. Da vi skulle stoppe for å spise lunch ved BK stod det 5 busser midt i ødemarken stappfulle med kjekke menn i uniform!

Det var over 2- til 300 kjekke soldater som bare stod der og ventet på oss. Det var nesten umulig å bestemme seg for hvor man skulle feste blikket. Heldigvis for meg var det en gjeng med “desperate” soldater, så de stirret like mye tilbake på oss. En fyr tok til og med av seg jakken og strammet musklene for å imponere. Haha, lovely.

En ting er i alle fall sikkert, og det er at menn i uniform er utrolig kjekke!

Liker dere menn i uniform?

24 kommentarer

Siste innlegg