Hook up at 7-eleven.

For nøyaktig 3 år og 10 måneder siden var jeg på ferie i Oxnard, en liten plass utenfor Los Angeles. Her møtte jeg drømmefyren. Halvlangt blondt hår, solbrun kropp og smilehull. Den typiske California gutten. Han sjekket meg faktisk opp på 7-eleven. Han stod bak kassen og jeg skulle kjøpe meg cotton candy! Det første han noen gang sa ti meg var “You are sweet as cotton candy” og da var det gjort. Fnisende gikk jeg ut av butikken med en date i lomma.

 


(slik så jeg ut for 4 år siden. Haha, jeg må bare le!)

Vi hadde date ved bassenget vårt og jeg husker jeg var utrolig fnisete. De andre dykket under bassengvannet for å se på den gjennomsiktig trusa hans. Haha, good times! Grunnen til at jeg nevner dette er fordi vi skal en tur innom Oxnard i dag for å vekke gamle minner. Eller se etter gamle flammer. Vi skal nemlig en tur innom 7-eleven. Tenk om han fortsatt jobber der da dere! Det hadde vært så utrolig sweet!

 

Oppdaterer dere senere om hvordan det gikk.

 

Wish me luck!

29 kommentarer

Siste innlegg