Coming soon

Fikk et spørsmål for noen dager siden om når jeg kommer til å poste svarene på spørsmålsrunden. Vel, med tanke på at jeg har over 170 forskjellige spørsmål å svare på kan det ta bittelitt tid. Takk til alle dere som sendte inn spørsmål forresten. En ting er sikkert, og det er at jeg har dedikerte lesere! Uansett, begynte med filmingen i går og jeg tenker å gjøre meg ferdig med resten av filmingen i dag. Det vil si at jeg kanskje begynner å redigere på mandag og så kommer svarene i løpet av neste uke.

Her er noen “behind the scenes photos”. Enjoy!

Forresten, jeg og Oda ble enige om at hun skulle bli “gjestesvarer” på spørsmålsrunden. Det vil si at hun får 5 spørsmål som hun skal svare på for meg. Tror det kan bli ganske interessant, med tanke på at denne frøkna snakker rett fra levra!

Liker dere ideen med at Oda skal svare på noen av spørsmålene?

21 kommentarer

Siste innlegg