Mexican night!

Tilstanden jeg er i nå har jeg aldri vært i før. Er så beruset at jeg bedriver telefonterror tll gutten jeg liker. Tror dere ikke han legger på røret og sender meg melding hvor det står: “I’m sorry. Can’t answer the phone now. I’m afraid of waking up my mum!” Jeg mener. Du er 23 år og er redd for din egen mor!? (Edit: Huff, hva Tequila kan få meg til å skrive altså. Flaut)

Bortsett fra dette har jeg hatt en fantastisk fredagskveld. Har vært ute sammen meg en gjeng nordmenn og storkost meg. Det va mexikanskaften og både Tequila og Margaritas sto på menyen. Dro ut sammen med den søteste jenta, Ingvild, og hadde det kjempegøy. Kvelden endte på Kicks (eller hva i all verden det het)  hvor vi ble sjekket opp av et par dansker! Helt umulig å forstå hva de sier fornoe. Dansk i fylla er helt uforståelig. Endte med at vi måtte kommunisere på engelsk. Haha!

Har dere gjort noe gøy ikveld?
Syns dere det er enkelt å forstå dansk?

23 kommentarer

Siste innlegg