Broadway show, the Lion King

For en opplevelse sier jeg bare! Jeg ble både rørt til tårer, lo slik at jeg fikk vondt i magen og fikk frysninger gjennom hele kroppen da de sang. Er ikke en eneste negativ ting å si om forestillingen. Det var så mye energi og liv, og samtidlig så trist at tårene bare trillet nedover kinnet. Jeg har alltid vært fan av løvenes konge. Det er helt klart min yndlingsfilm av Disney. Gråter bestandig når jeg ser faren til Simba falle ned fra klippen å dø. Huff, Disney er så brutal!

Uansett, the Lion King var et spektakulært show og jeg ville absolutt sett det igjen. Anbefaler alle dere å se det også, en opplevelse for livet!

I morgen kommer det en ny videoblogg. Den er også litt spektakulær, I promise. Kan si så mye som at den omhandler Oda, meg og Times Square. Sweet!

Har du sett løvenes konge på Broadway?
Hva er din yndlingsfilm av Disney?

45 kommentarer

Siste innlegg