Louis Louis

På dagens shopping i Union Square var jeg rett og slett i himmelen. Designerbutikker så langt øye kunne se. På grunn av dårlig tid hadde vi planlagt to stopp, Louis Vuitton og Chanel. Begge butikkene levde opp til forventningene. Fant drømmeveska på både LV og Chanel. Ble ikke så vi kjøpte noe i dag, men skal tilbake i løpet av uka og da skal Louis Vuitton-veksa få bli med meg hjem!

Chanel 2,55 var alt jeg hadde sett for meg at den skulle være. Med en gang jeg tok den over skulderen var det love at first sight. Den var rett og slett perfekt. Det eneste problemet var at veska kostet over 20 000 kroner. Siden mamma nekter meg å bruke så mye penger på ei veske, blir det til at jeg må lete etter den i vintagebutikker og forhåpentligvis finne en som er litt billigere. Noen som har noen tips?

Bortsett fra dette fikk jeg kjøpt meg en nydelig genser fra Guess, perlesmykke fra H&M og råkule sko fra Rachel Ray.



Ville du brukt 20 000 på ei veske?

 

30 kommentarer

Siste innlegg