En liten søndagshilsen

Da har jeg akkurat kommet hjem fra 4-5 dager i Tønsberg og Oslo og er nå på vei til nattevakt på sykehuset. Der skal jeg tilbringe 14,5 time før jeg får komme hjem og sove! Krysser fingrene for en rolig natt, selv om det nesten alltid har vært travelt på søndagsvaktene mine. Når jeg kommer på jobb så henter jeg vaktcallingen på post og så går jeg ned i Mottakelsen og jobber videre der. Det er alltid spennende på nattevakt og man aner virkelig ikke hvilke problemstillinger natten byr på. Brystsmerter, intokser, lungebetennelser og urinveisinfeksjoner. Eller kanskje pustebesvær, blodpropp, omgangssyke eller blodforgiftning. Vi er beredt på det meste og klare for å hjelpe! Uansett, så hyggelig med tilbakemeldinger på det forrige innlegget. Det varmer virkelig blogghjertet mitt. Skal prøve å få laget et oppsummeringsinnlegg i løpet av uken. Så det er bare å komme med spørsmål hvis det er noe dere lurer på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg