Fremme i Stavanger

Nå er jeg så trøtt at jeg vet virkelig ikke forskjellen på frem og bak. Stod opp klokken 05.20 for å reise til Værnes for å rekke et fly som går 1005. Haha, ikke spørr, men hadde en god del timer å slå ihjel på flyplassen. Noe som egentlig var ganske greit for møtte på mange kjente fjes. Deriblant patologilæreren vår som kom og slo av en prat og lurte på hvordan det hadde gått på eksamen. Det er alltid hyggelig. Nå er jeg trygt framme i Stavanger og klarer så vidt å holde meg våken. Men jeg skal ikke sove, for nå har jeg ikke sett Daniel siden påske så sove kan jeg gjøre senere. På torsdag reiser vi til Skottland for å dra på en golfturnering og feire bursdagen til Daniel. Det blir bra. Trenger litt ferie, reise og shopping. Har så lyst til å kjøpe meg Valentino studded shoes. Har sikla på de skoene i en liten periode nå og etter den eksamensperioden vi har hatt syns jeg virkelig at jeg fortjener det. Hehe, uansett. Nå er det Danieltid og kjærestekos. Can’t wait ♥


// Meg og reisefølge mitt på 56 kg ++. Hehe, når skal jeg lære å travel light?


// Har blitt helt obsessed av hvitt ser jeg, mens syns det er så chic og elegant – har fått helt dilla.

3 kommentarer
    1. Kos dere i Skottland! Ferie har du virkelig fortjent! Begynte også min sommerferie for et par dager siden etter en rimelig slitsom eksamensperiode så skjønner hva du mener. Er nesten surrealistisk å ikke øve og lese! Nyt ferien og god sommer 🙂

    2. Kos dere i Skottland! Ferie har du så absolutt fortjent! Nyt sommerferien og forsett å blogge, så morsomt å lese bloggen din😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg