I’m back!

NÅ HAR JEG ENDELIG SOMMERFERIE! Dere aner ikke hvor lenge jeg har ventet på det. Åh, det har ikke gått opp helt for meg enda heller. Jeg har virkelig, og da mener jeg virkelig, ikke gjort noe annet enn og lest fra jeg stod opp til jeg la meg. Og sånn har det stått på siden påske. Jeg er så lei av å lese, pugge, øve at jeg blir dårlig av tanken. Det er virkelig ikke sunt, men for å stå på eksamen og ha en følelse av kontroll er det ikke noe annet som fungerer. Eksamene har gått bra, og nå er jeg ferdig med 4. klasse medisin. Tenk det, til høsten begynner jeg i femteklasse, jeg skal på utplassering og jeg får midlertidig lisens. Tiden flyr virkelig av sted. Nå som jeg ikke skal ha eksamen før om 2 år, så har jeg bestemt meg for å bli flink til å prioritere denne bloggingen. Jeg syns fortsatt det er kjempegøy å blogge, men jeg har ikke hatt tid. Uansett, nå er det sommerferie og jeg er lykkelig.

I dag dro jeg på spontan roadtrip til Hongsand for å besøke bestemor og Jennysøta! Har jo ikke hatt tid til å være sosial på lenge, så nå er det virkelig på tide. Her nyter vi latmannslivet, spiser godis og ser utover havet. Lovely. I morgen drar jeg videre på ferden. Skal til Orkanger for å pakke ferdig og så drar jeg til Stavanger for å være der resten av sommeren. Gleder meg sånn til å se Daniel igjen at det kribler i magen. Gud det skal bli godt å ha en armkrok å sove i igjen.


Outfit of the day, all white with my Louis ♥

Nå som jeg skal begynne å blogge igjen, noen ønsker om tema?

12 kommentarer
    1. Hei, Hanna! Så godt at du er tilbake 😀 Alt er spennende, særlig alt om studiet og Trondheim som studentby 😉 Ellers outfits og “wants” <3

    2. Så herlig at du er tilbake!! Gratulerer med fullført 4.år også! Så flink du er! Så bra du kommer til å prioritere bloggen mer i fremtiden! God sommer:-)

    3. Endelig tilbake, og gratulerer med fullført 4.klasse. kan du ha flere videoer, så en som hadde kommentert om du kunne lage en skovideo. Åhh det hadde vært så kult.eller kanskje en sko og kjole video fordi du har så mange fine kjoler og sko. God sommer 🙂

    4. Husker du lagde en kjolevideo for mange år siden så da har du sikkert fått mange nye kjoler. Kan du ikke lage en til kjolevideo ? 😀

    5. Hei Hanna!
      Veldig gøy å høre at du er tilbake med bloggingen igjen. du er så inspirerende, og jeg har vært innom bloggen din litt nå og da helt siden du var i USA.
      Jeg husker at du for litt siden hadde “søndagstema,” og de innleggene likte jeg veldig godt! Uansett finner du helt sikkert noe bra å skrive om. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg