Hipp Hipp Hurra!

Jeg tenkte bare jeg skulle stikke innom å ønske til lykke med nasjonaldagen! Bunaden fikk ligge i år for jeg skal dessverre tilbringe hele dagen med å lese. Jeg har ikke gjort noe annet de siste ukene og det blir lesing i 3 uker til før eksamen er ferdig. Så det er grunnen til at jeg har vært helt fraværende på bloggen også. Jeg må ha 100% fokus på eksamen, så det er bare lesing, pugging og oppgaveløsning dagen lang. Men denne eksamene krever mye av oss, så man må være forberedt. Uansett, håper alle sammen får en kjempefin 17. Mai feiring. Bedre enn min blir den vel uansett.

5 kommentarer
    1. Hei! 🙂
      Bloggen din er helt super, og alle de spørsmålsrundene om medisinstudiet var så gøye å lese!
      Jeg er en jente på 17 år som også har en drøm om å bli noe innanfor medisin, men etter å ha begynt på studiespesialiserende har alt vært så tungt og slitsomt (den følelsen en får etter å ha feila på en test) og på en måte sett vekk i fra meg tanken om å bli lege. Selv så slitter jeg litt med T-matten, så jeg lurte på om hvordan du klarte deg i de fleste fagene? Jeg har 5 og 6 i alt bortsett fra matten, og det er jeg veldig lei meg for! Til neste år har jeg valgt R1, Fysikk 1 og Kjemi.. og vil fortsatt prøve meg på medisinstudiet! Så rett og slett deilig å få høre hvordan du har det, og hvordan kvardagen din er! Hva hadde du i snitt når du gjekk ut av 3 klassen? Var det mye jobbing i vg2 og vg3? Klem fra ny fast leser! 😀

    2. hei
      lykke til 🙂
      jeg lurte på om du kunne ha sagt alle karakterene du fikk ut av vgs eller vist vitnemålet vis det ikke blir for personlig ? tenkte bare å kunne ha noe å se opp mot, så jeg kan prøve å få de samme karakterene 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg