Sponset video- bli med til Amsterdam – dag 2.

Jeg vet at det er alt for lenge siden dere har hørt noe fra meg, men jeg har det så travelt at jeg nesten ikke har tid til å puste. Og, jeg vet at når jeg først skriver noe så burde det være medisin-spørsmålene som jeg enda ikke har svart på. Men da jeg ble spurt om å legge ut en video om reising og KLM så kunne jeg ikke si nei. Trengte litt pause fra lesingen for å drømme meg bort i reiseverdenen. Nå er det alt for lenge siden sist jeg var på utenlandsreise så jeg kjenner abstinensene komme.

Jeg har aldri vært i Amsterdam selv, men jeg har vært på flyplassen utallige ganger. Som forøvrig er kjempefin og har en søt liten Victorias Secret butikk hvor jeg har lagt igjen en god del penger. Uansett, har virkelig lyst til å reise dit og oppleve byen, kulturen og menneskene. Kanskje det blir en liten helgetur på meg i sommer, Daniel har vel også veldig lyst til å reise dit. Så vi får se. Uansett, denne filmen er en liten miniserie som KLM har lansert hvor de sender to ungdommer til Amsterdam. I løpet av oppholdet er det de lokale innbyggerne i Amsterdam som skal bestemme hva de to ungdommene skal gjøre gjennom å gi lokale tips gjennom twitter. Spennende, hvor kjekt hadde det ikke vært og dratt på ferie og fått alle inside-tipsene om hva man bør gjøre og oppleve?

 

Har dere vært i Amsterdam?

// Innlegget er sponset av KLM

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg