Happy Valentine and birthday gifts!

I går var jeg ute med bestevenn og feiret bursdagen min! Hun var ikke hjemme forrige uke, og så dro jeg til Aberdeen så det ble utsatt til i dag! I den anledning tenkte jeg å vise dere alt det fine jeg har fått! Åh, det var ikke så ille å ha bursdag når jeg har så fine venner, familie og kjæreste som kjenner meg så alt for godt! Nå er jeg sent ute til bursdagsparty / valentines-fest, så jeg må egentlig skynde meg avgårde! Håper alle sammen får en kjempekoselig Valentines day! Jeg gleder meg til skypedate med kjæresten i kveld! Har kjøpt han den mest praktiske gaven ever, så håper han blir glad!


// Cambridge Satchel fra verden beste kjæreste! Åh, fargen er så fin at jeg dauer! Absolutt elsker denne lille saken! ♥


// iPhone 5S fra mamma og pappa! Åh, jeg virkelig digger denne telefonen! Den som har stått for alle disse bildene og kvaliteten er så sykt bra! Hjelper også på at telefonen ser sykt lekker ut og er så enkel å bruke. Jeg er addicted. Stor forskjell fra min gamle iphone 4S i alle fall!


// Verden beste skjerf fra Oda! Er fra Luca Moretti! Jeg absolutt elsker det og gråfargen is to die for!


// Chanel mascara fra Hanne, virkelig den beste mascaraen jeg har prøvd! 


// Disse fikk jeg fra søskenbarnet mitt! Hun kjenner meg så alt for godt!


// Smykkeoppheng fra Kjersti og Marie


// selvlaget smykke og øredobber fra bestevenn! Ååh, ble så glad når jeg åpnet det i går! Hun er den beste ♥♥

Hva likte dere best?

20 kommentarer
    1. Hei! Vil bare minne om å fjerne lappen fra vesken som btw. var skikkelig fin! 🙂 Likte smykkene aller best 🙂

    2. Håper det ikke blir lenge til du legger ut (video eller skriftlig) svar på spørsmål knyttet til medisinstudiet;)

    3. Hvorfor godkjenner du ikke kritiske kommentarer? Når du velger å faktisk kjøpe den forferdelige jakken der, så må du tåle negative kommentarer. Blir helt overgitt!

    4. Til Siri.
      Jeg vet jeg ikke er Hanna, som du ønsker svar på. Din kommentar er godkjennt, i likhet med anonym fra 14.02. Dette viser at din påstand er falsifisert.
      Smak er forresten subjektivt, i likhet med hvor mye penger en vil bruke på en jakke, samt hvilken jakke det skal brukes penger på.
      Jeg vil også minne på at de aller fleste sko er laget av dyreprodukter, og at det ikke var en oppstand angående jakken før etter lang tid. At Hanna fortsatt bruker jakken er forståelig av hensyn av pris, samt at dyrene ikke blir levende til tross for at man ikke bruker jakken.’
      Mvh. Svarfrivillig person 🙂

    5. Til Maiken.
      Min påstand er ikke “falsifisert”, desverre. Faktum er at jeg skrev en lengre kommentar før den som er datert 22.02.2014, som IKKE er blitt godkjent.
      Takk og lov er smak heldigvis subjektivt, og vi har alle forskjellige meninger. Men her i landet er det ytringsfrihet, og når man kjøper og bruker en såpass omtalt jakke så må man faktisk bare regne med negative kommentarer. Hva de skoene som er laget av dyreprodukter har med dette å gjøre skjønner jeg ikke, da det var jakken jeg hadde en mening om.
      “samt at dyrene ikke blir levende til tross for at man ikke bruker jakken”, selvfølgelig blir de ikke det, dummeste jeg har lest. Her er det snakk om å få opp øynene for hva man representerer og støtter når man kjøper produkter som dette.
      Mvh. Oppgitt person

    6. Det jeg mente er at også andre produkter er laget av animalske utgangsstoffer. Dette er ikke blitt rensket opp i, slik som disse jakkene. Det jeg skulle frem til er at jeg mener det er bedre å stoppe produksjon av nye, identiske, varer, og heller bruke kunstige stoffer som substitutt for animalske, eller eventuelt kun bruke skinn fra dyr som blir brukt til matproduksjon eller lignende.
      “samt at dyrene ikke blir levende til tross for at man ikke bruker jakken”- kommentar: Hehe. Jeg visste at dere alt visste at dyr ikke blir levende av å ikke brukes. Jeg ville bruke dette til å provosere med.
      Jeg er ikke for å drepe uskyldige dyr for å lage jakker, men heller for å benytte seg av skinn som kommer som “avfallsstoff” og det som allerede er drept, slik at dyrene får en helt unødvendig død.
      Mvh. Maiken

    7. Javel, men det du nå vil diskutere heller mer mot en helt annen diskusjon enn den jeg ville fram til her. Når folk kommer med usakelige provokasjoner i en diskusjon, ser jeg ingen grunn til å fortsette. Jeg har fått kommet med mine tanker og meninger om denne saken, og da håper jeg at flere begynner å tenke over hva man faktisk går til innkjøp av. At dette handler om mer enn bare den jakken er jeg helt enig i, men det blir en langt større diskusjon som ikke egner seg på denne bloggen.

    8. Jeg vil nå hevde provokasjonen er saklig i en debatt om pelsbruk, men ja, usaklig dersom du vil debattere om hvorfor Hanna skal ha slettet noen av dine og andres innlegg. I så fall er jeg enig i at saken ikke egner seg på denne bloggen. Beklager misforståelsen.
      Så da sier jeg over og ut 🙂

    9. Hei! 😀
      Husket jeg leste bloggen din veldig mye før når du var i USA, og drømte meg helt bort.
      Vet ikke hvorfor jeg sluttet, men kom i alle fall over bloggen din igjen idag.
      Artig å finne ut at du bor i Trondheim og, har akkurat flyttet dit selv.
      Hvor bor du egentlig? 🙂 Synes jeg kjente meg litt igjen i bildene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg