Soon to be old!

Hihi, nå har jeg snart bursdag (les, i morgen) og blir oldis. Hehe, neida. Blir jo bare 24 år, men det føles så mye mer enn 23. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har lyst til å bli eldre, men heller holde meg på begynnelsen av 20-årene. Men det er kanskje fordi jeg har følt at de siste årene har bare flydd forbi. Siden jeg kom hjem fra USA har årene gått unna på et blunk og jeg føler nesten tiden går i fra meg. Kanskje og fordi at når man var 21 hadde man mye mindre ansvar og peiling på livet. Haha, da var man mer ung og uskyldig! Men om jeg vil det eller ikke fyller jeg år om noen timer, så det er vel bare å gjøre det beste ut av det! I morgen skal jeg ha bursdagsmiddag hjemme i leiligheten og på torsdag reiser jeg til Aberdeen! Kjæreste-kos, det blir cool.

7 kommentarer
    1. 24 år er ingen alder det. Du er så ung, Hanna! Jeg er selv 25 år og føler meg veldig ung, har et par venner som nettopp har fylt 30, de unge de også, 30 er jo heller ikke gammelt når du tenker på det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg