Got some help on the kitchen!

Ååh, det er så herlig å ha kjæresten på besøk! Dere aner ikke. Endelig trenger jeg ikke å sove alene i min egen seng eller lage middag til bare en. Gotta love that. Ganske handy når pappa og Daniel fikser alt handyarbeid som jeg trenger hjelp til også. Nå har jeg enedlig fått hengt opp resten av lampene mine, fått en ny ovn og skap til skoene mine. Ting begynner snart å komme litt på plass her. Mangler bare litt bilder på veggene så blir det bra. Penger på møbler og interiør har jeg i alle fall brukt. Crazy hvor mye alt skal koste og hvor mye rart man trenger når man har egen leilighet. Men sånn er det vel å bli litt eldre. Hehe! Uansett, Daniel er her for å lese til eksamen så nå tenkte jeg å være snill å hjelpe han med å pugge. Det blir bra!


// Liker at mamma og pappa kom og lagde frokost til oss!


// In action. Litt rot må til!


// Handyman!


// Sneek peak on the kitchen.

Hva syns dere?

13 kommentarer
    1. Jeg har savnet du har BLOGGET(at du ikke bare har lagt ut bilder). Bra at du er tilbake…ihvertfall for en stund.
      Hva er det du må hjelpe Daniel med? Hva er det han studerer?
      Ps. Savner søndagstema.

    2. Ingrid: Koselig å høre! Jeg prøver så godt jeg kan å få tid til bloggingen! Men ikke bestandig så lett når man er fjerdeklasse medisinstudent. Lesingen stjeler mye energi!

      Daniel studerer kjemisk ingenør i Aberdeen. Akkurat nå leser han til kjemieksamen så jeg prøver å hjelpe til så godt jeg kan 🙂

      Ja, søndagstema er gøy. Har du et ønsketema da? 🙂

    3. Nice, but be careful if you’re gonna leave those electrical cords there on the floor, it happened to me tonight with lamp cord and tripped and spilled my Pepsi, haha.

    4. Hadde vært gøy om du kunne svare på noen ting 🙂
      Kunne vært morsomt å vite hvor mange timer du bruker på studiet etter skolen, hvilket fag som du synes er vanskeligst (og hvorfor) og om du mener kjemi og matematikk er vanskeligere enn på videregående å lære. Er det forresten mange som må ta fag om igjen/ stryker?
      Takk for at du kom tilbake igjen til bloggen! <3

    5. Forslag til søndagstema: selvtillit, og råd om hvordan man skal studere uten å knekke gleden/engasjementet for faget og livet ellers.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg