Fighting for!

Jeg har fått helt dilla på kolleksjonen til Rebecca Stella og sikkert brukt utallige timer på å vurdere opp og ned hva jeg vil ha, hva som blir kult og hva som passer sammen! Dette har medført i et lite crazy shoppingspree hvor jeg har endt opp med litt forskjellig. Jeg kjøpte faktisk Will-kjolen som jeg nevnte i et innlegg tidligere, men siden det så ut som jeg hadde på meg et forkle, så endte den i retur. Her har jeg på meg den nye yndlingsbuksa, fighting for. Den er så stilig at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Haha, jeg rett og slett digger alt som har med skinn å gjøre. Skoene heter commotion og gjør antrekket litt mer badass. Har også handla to kjoler til som kommer i postkassen i Stavanger (er ikke lenge til jeg reiser dit nå) og et metallisk skjørt som faktisk var ganske kult. Julen, romjulen og nyttårsaften kan i alle fall bare komme. Jeg er klar for en hver anledning! Bokstavelig talt. Nå er jeg hjemme på Orkanger og har tatt meg velfortjent juleferie. Den siste uken har jeg prøvd å lest så mye som mulig, handlet inn alt av julegaver og hjulpet til her hjemme siden pappa har endt på krykker denne julen. Nå skal jeg og mamma en siste tur til byen før alt blir klart. Deretter skal vi pynte juletreet i kveld. Åh, enn at det er lille julaften allerede dere! ♥


// Disse herlighetene tenkte jeg å bruke første juledag. De var faktisk utrolig god og gå i, og råsexy!

Stilig, ikke sant?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg